2007-02-27

Niech się blogi pną do góry

Agg mnie otagowała. Należy napisać 5 mało znanych, zaskakujących, czy coś, rzeczy o sobie i podać dalej do 5 osób.

1. Blogosfera jest mi zasadniczo obca.
2. Do pracy jeżdżę autobusem.
3. Podobno mam umiejętności interpersonalne.
4. Nie lubię okien w biurze.
5. Do łańcuszków podchodzę nieortodoksyjnie.

Podając dalej: Dan, Seebach, Raymond Chen, James Nicoll i hell.

2007-02-10

Support your friendly neighbourhood crazy cat lady.

W bloku w którym mieszka moja matka jakieś pół roku temu kilku buców zniechęciło skutecznie staruszki do dokarmiania kotów, ponieważ "śmierdzi im w piwnicach". Koty się w rezultacie przeniosły w dalsze okolice. Obecnie szczury czuja się w podziemiach jak u siebie, siedzą na półkach, łażą po rurach kanalizacyjnych. Na trutkę są zdaje się uodpornione albo za sprytne.

A zapach? Cóż, śmierdzi. Szczurami.

2007-02-07

Zima w lutym,



Niespotykane zjawisko. Ciekawe jak długo śnieg tym razem poleży.

2007-02-06

Czyżby koniec niedasizmu zastoju w decyzjach?


Prasa pisze "rewolucja w bydgoskiej komunikacji".

Ja wolę określenie "łagodna reforma", ale po wielu latach słyszenia "nie da się" i tak jestem w pozytywnym szoku. Ciekawe czy decydenci dadzą się przekonać.

Podstawowe założenia: przejazd na trasie Fordon-Rondo Grunwaldzkie bądź Osowa Góra-Wyścigowa na jednym bilecie jednorazowym (jeżeli podróż zamknie się w czasie 60 minut), jak również możliwość kupienia miesięcznego na taką relację w cenie jak na jedną linię. Likwidacja taryfy pospiesznej wraz ze zmianą obecnych pospiesznych na linie przyspieszone i zmiany ich tras tak aby nie dublowały linii tramwajowych. Likwidacja linii autobusowych 77 i 82. Zwiększenie częstotliwości na liniach 3, 70, 72, 74. Zsynchronizowany węzeł przesiadkowy na Wyścigowej.

Można się czepiać różnych drobiazgów, ale w porównaniu z poprzednią koncepcją zmian jest to ideał.

Zwiększamy rolę tramwaju kosztem autobusu, zaczynamy pozbywać się "taktu bydgoskiego" (kursowanie co 16.5, 27, 35, 72 minuty), likwidujemy pomyłkę natury zwaną linią 77.

Oby tylko wykonanie było dobre.

2007-02-05

Bydgoszcz - przetarg na autobusy.

Do MZK wpłynęły trzy oferty - Evobusa (26 mln), Solarisa (30 mln) i, ni stąd ni z owąd, Kapeny (33,5 miliona).

Niestety oznacza to najprawdopodobniej kolejną dostawę tureckiego złomu.

Ciekawe czy Solarisowi i Evobusowi znudziło się już kopanie po kostkach czy też czeka nas kolejna seria odwołań.

All your base are belong to google

Blog, podejście drugie. Ciekawe czy będzie mi się chciało pisać. Tym razem nie na joggerze.

MZK Bydgoszcz zaczęło wreszcie wypuszczać w kursy umyte autobusy. Jestem w szoku.